ICOME2021 - International Conférence on Materials & Energy

Type de manifestation:
Conférence
Descriptif:

Les matériaux et l'énergie sont les clés d'un défi ouvert, qui domine notre monde et son avenir.

C'est pourquoi la conférence ICOME'21 est consacrée à la recherche de pointe qui répond aux besoins scientifiques des chercheurs universitaires, des industriels et des professionnels, ainsi qu'à l'exploration de nouveaux horizons de connaissances sur divers sujets liés aux applications des matériaux et de l'énergie.

Materials and Energy are the master keys of an open challenge, which dominates our world and its future.

Reason to this, ICOME’21 meeting is dedicated to cutting edge research that addresses scientific needs of academic researchers, industrial and professionals, as well, to explore new horizons of knowledge onto various topics in interlink between materials and energy applications fields.